Jdi na obsah Jdi na menu

Školní výlet 5.-9. třídy

Krkonošský deník

16.6. Příjezd

Je pondělí a vyjíždíme za novým dobrodružstvím do Krkonoš. Cesta byla dlouhá. Probudila jsem se, když tabule oznamovala město Mladá Boleslav. Zde jsme navštívili automobilové muzeum značky Škoda. Pozdě odpoledne se ubytováváme uprostřed lesa v penzionu Duha.

17.6. Prameny Labe

Autobus nás odvezl do Špindlerova Mlýna. Spatřila jsem otevřenou lanovku, zmocnil se mě strach z výšky, který zmizel s pohledem na vrcholky hor a louky pod námi. Vystupujeme na stanici Medvědín a vydáváme se přes Zlaté návrší, kolem památníku Hanče a Vrbaty, k pramenům Labe. Po cestě míjíme úžasná panoramata a všichni rychle fotíme. Překvapily nás i kapky deště s kroupami. Zpět strmě sestupujeme okolo skal a vodopádu do Špindlerova Mlýna. Ti odvážní se tu na památku vyfotili s místním Krakonošem.

18.6. Vycházka do okolí

Dopoledne „odpočíváme“ po včerejší túře. Po obědě následuje procházka po okolí. Jdeme asi 12 km, z toho 4 km do kopce. Cestou vidíme Hříběcí louku a slyšíme zvonkohru v Dolním Dvoře. Na chatu se vracíme před večeří.

19.6. Výlet Černá hora

Před obědem hrajeme super akční hru. Odpoledne jedeme do Jánských Lázní na lanovku, tentokrát kabinkovou. Na Černé hoře je naučná stezka s rašeliništi. Překvapil nás nádherný výhled až na Sněžku. Ve městě procházíme kolonádou do cukrárny, kupuji oplatky domů. Večer děláme táborák, opékáme špekáčky a zpíváme s kytarou.

20.6. Odjezd

Po snídani vyrážíme na zpáteční cestu. Většinu času jsem prospala. Myslím, že jsme si Krkonoše všichni krásně užili a máme na co vzpomínat.